söndag, september 23, 2007

tillbaka i stan

Godkväll.
Hemma igen efter sthlmsvisiten över helgen. Har haft det bra om än något mer smärtfyllt än jag tänkt mig. Kroppen säg nej och jag säger ja, så då får kroppen lida för JAG är än så länge lite mer envis. Fogarna knakar, blygdbenet gnisslar och svanskotan tycker att jag borde sitta på annat än rumpan. Halvliggande läge känns bäst. Men hjärnan har fått stimulans och magen god god hotellfrukost och nu tillbaka får jag kramas med min fina lilla familj igen. Och det är toppen. Återkommer med rapport. Nu ska jag sova.
God natt!

4 kommentarer:

yogamamma sa...

Hej Hanna!
Jag känner igen mig!! Min kropp börjar också säga ifrån nu. Jag har främst ont i ryggen, skall helst ligga om det ska vara ok. Sedan har mitt flås försvunnit, känns inte som att jag kan andas ordentligt, coh slutligen sammandragningar då jag råkar gå lite för snabbt. Skönt att det ändå inte är så lång tid kvar, tycker jag. Man börjar bli nyfiken på vem det är därinne också, eller hur!? Kul att se om vi får samma kön än en gång!

Kram på er! Vi hörs!
Marika

Anonym sa...

Detsamma, sköt om er!
Kram!

Anonym sa...

Men hanna... vilken dag var det träff på krokis? Jag är så borta!

Anonym sa...

Ewa- torsdag den 4 oktober kl 19-Kanelbullens dag!!! Du är hjärtligt välkommen om du kan och har lust. Fråga gräna andra av dina fina kreativa kompetenta vänner om de vill hänga med.