tisdag, januari 23, 2007

Anna T

Imorgon lämnar jag pite för lule och ser Anna Thernheim på kulturens hus med min man. Först blir det middag på stan och sedan konsert. Ser mkt fram emot detta. Tack och lov för att man har fina mostrar till småtjejerna, eller hur Mari!

Rapport och utvärdering utlovas.


Middagstips:

Köp färdig pulversoppa "Tom kha" som finns under asiatisk/thai mat och följ receptet. Men lägg i andra grejer oxå, typ majs, oliver, ris och potatis. Jättesmarrigt och utlovar thaivibbar!

6 kommentarer:

Mari sa...

Ja, jag tänkte på dig och Mia när jag skrev det. Hoppas Anna blir en bra konsert. Det blir det säkert.

puss

Anonym sa...

Och jag saknar Mollys fina fastrar Sara och Sofia. Och hennes fina kusin Jack, som jag ju är morbror till. Var rätt länge sedan vi hann prata på telefonan, måste ringa.

Maria Kvickström Enquist sa...

Vad mysigt med lite uteliv. För min del är det mest arbete nu för tiden, men kul samtidigt att vara tillbaka på banan.
Tack för Thailandsbilderna!!! De kom idag och vi har tittat flera gånger och njutit. Vad härligt vi hade det! Längtar redan tillbaka, när bokar ni nästa resa?
Kram från Maria

Anonym sa...

Hoppas att det blir en härlig musikupplevelse skulle gärna ha följt med! Hon är speciell, Njut!

Anonym sa...

Det bor verkligen en svartrockare i Anna T. Dom flesta låtarna slutade i distade guitarsolon, slamrande trummor och Pink Floyd-orgel. Det var en bra konsert men lokalen var nog lite fel för musiken. Hon var bländande i solopariterna med gitarren och pianot. Starkt uttryck i rösten, mycket starkare än på skiva.
/JL

Anonym sa...

Var jag inte in på bloggen för någon dag sedan och läste om hur konserten hade varit, att ni suttit högt och att det inte var så intimt, och intror på flörsta låten lite skrämmande. Har någon upphovsrättsorganisation hört av sig?

Hursom helst. Tack så otroligt mycket för deom fina bilderna som ni skickade. Vi kommer inte att glömma er oavsett, men det är alltid kul att se er.

Flygning mellan sthlm och lule med fly me, om man bokar innan den 29:onde.....700 bagis!!! det ni/vi

kram