tisdag, november 13, 2007

då den är på tvären

i vecka 35 så får man åka på Ultraljud och kolla hur allt ligger till därinne. Det är inbokat till måndag nästa vecka. Korven har alltså inte behagat rota ner sig med huvudet utan vilar tryggt mellan mina revben. Lite äggvita i urinen fanns det också ( urinprov vidare någonstans för upppföljning) men annars var allt bra. Och sjukskriva mig en vecka kan jag göra själv om jag inte orkar jobba, sen får läkaren på UL avgöra vidare. Men jag tror att jag kör på, iallafall den här veckan, så att jag hinner slutföra alla sånadär "måsten" på jobbet. Sen får vi se.

VÄND DIG NU UNGE!!!

2 kommentarer:

yogamamma sa...

Ja hoppas den kedjar fast sig nu eran lilla knodd! Duktig du är som jobbar på! Jag är så himla trött! Orkar inte mycket. Ska bli spännande att se vad vi får allihop!
Ta hand om dig och jag håller tummarna att bebisen snart är fixerad!
Kram Marika

Zandra sa...

Hej, jag hoppas också den vänder sig snart, annars försöker de väl vända den?

Längtar tills vi ses!

Kram