måndag, november 05, 2007

just nu spelar jag Lovis på biblioteken....


....och har inte mkt tid över till ngt annat. Jag jobbar och sen försöker jag vila för att inte bryta ihop eller föda barn för tidigt. Därför är jag inte så synlig. Allt är helt ok men jag börjar känna mig sprickfärdig. I dag efter mitt sovpass mellan 16-17 såg jag mig sälv i spegeln ( började jobba igen kl 17.15) och såg STORA läppar och svullen näsa. Skrattretande. Hjärnan har börjat släppa viss information och minnesförlust framträder då och då. Nu har jag käkat en halv burk svarta goda kalamata oliver och druckit miljöförstörande produkter från ramlösa. Det är dags för valen att lägga sig till ro. Sov gott.

ps: Molly spelar också Lovis. Fast bara hemma och framför spegeln. Och bara ett tag, för peruken sticks.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hon är så fin min guddotter! (insåg precis när jag skrev ordet guddotter att det är en kombination av två namn på en gammal bekant, dvs både gud och dotte med ett r tillagt på slutet. Tur att dom inte tog min gamla vän prästens smeknamn. Det skulle bli så svårt att säga: hhhhsfhngr.)

Nåja, du är väldigt duktig Hanna som jobbar så mycket och är så gravid! Viila ordentligt emmellanåt bara och sätt Jocke i "butlertjänst", det har man rätt att göra, för det står i alla gravidböcker säger Lissan.