lördag, november 10, 2007

det är bra nu

När Johannes kom hem igår och jag gråtit ut och vilat i mörkt rum kändes allt genast så mkt lättare. Att jag sedan fick äta en stor påse godis från 10 till 12 samt dricka loka och se på idol gjorde fredagskvällen fulländad. Idag har Jag och solstrålen varit hos min farmor i skråmträsk och hälsat på och blivit ompysslade. Och det har slutat regna och börjat snöa och det lyser nyinköpta blockljus i vardagsrummet. Johannes och Pelle jobbar med toaletten på nedervåningen som numera förärats med både fungerande handfat och handdukstork. Jag har köpt farsdagspresent till pappan från Molly och beställt en god prinsesstårta från Ekbergs till alla superfarsor som kommer till oss på fika imorgon. För det är ju FARS DAG på söndag och i vår familj tar vi alla möjligheter som finns till gofika och presenter.

Inga kommentarer: