onsdag, november 14, 2007

Julklappslista på listan

Jag vet ju inte när bebisen behagar komma ut, men det känns ändå som att det här med inköp av julklappar borde påbörjas. Därför är det ett av min projekt i veckan. Att skriva en julklappslista. Vem som ska få något och vad. Molly är lättast. Och småbarn. Och vänner. Syskon är svårast. Och jag har 7.

Funderar på när jag ska använda mina presentkort på fot och ansiktsmassage. Hellst innan ammningen sätter igång. Får ta fram kalendern och planera in lite egentid.
På lördag kanske besök på Ikea haparanda som fyller 1 år. Jag hoppas att det bara är vi som tänkt tanken för jag vill INTE köa.

På magfronten intet nytt. Har spelat lovis och grådvärg och vildvittra och sjungit vargsången idag med överkommliga sammandragningar. Imorgon skellefteå tur och retur med teaterlektion för åk 7.

3 kommentarer:

Mari sa...

Oj vad du är duktig och kämpar på. Tycker du är värd både fotvård och ansiktsvård och själavård (ljuv musik, varma bad och god choklad kanske) kära du. Puss.

Anonym sa...

Vet du. De har öppnat typ världens största godisaffär bredvid ikea...

Anonym sa...

Ewa: ja vet! Om Godisaffären alltså. It´s heaven!
Mari- tack fina du!