onsdag, november 28, 2007

goda apelsiner

finns att köpa till skamligt låga priset 9.90 på coop. Rekomenderas!

Annars inget nytt under vår himel. Bebisen sover sin vagga ( min mage) och rör sig inte lika mkt nu, det börjar väl bli trångt. Jag har skenor på båda händerna som ska underlätta för mina karpaltunnelsyndrom och det hjälper skapligt. Idag provade vi ut en tens-maskin hos sjukgymnasten som jag hoppas få användning för här hemma och i bilen mot sunderbyn.
Imorgon tar jag och Molly sovmorgon och börjar inte förens vid 9. Nu väntar ett nytt avsnitt av Heroes.

ps: någon som har tips på var man ska gå och klippa sig inne i stan om man vill bli fin fast man är gravid? ( min bästa frisör är out of order tyvärr, se min frisör)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det är inte i stan, men Håran i Bersika är duktig, hon tar bara en hundring. (Min Cissi.)

Anonym sa...

Eller så hos Kersti på ViTvå. I love her.