torsdag, november 15, 2007

jag stannar hemma idag

Bestämde mig för att vila idag. Skellefteå får klara sig utan mig, tyvärr. En och en halv timmes lektion och två timmars bilkörning med sammandragningar och huvudvärk känns inte lockande. Jag tar mig ett bad istället. Good girl.
( Fast egentligen känner jag mig som en skurk som inte åker och jobbar. Försöker förtränga det, dock)

Hur är det, ska man hämta sin unge på dagis om man själv blir sjuk eller? Nån som vet? Min är nämligen på sitt förträffliga och roar sig.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det är bra Hanna. Du måste se till att vila, plutten säger ju ifrån. Min fjälla är heltidssjukskriven för våran plutt har sagt sitt. Och det verkar fungera med vila. Sammandragningarna minskar drastiskt.

Jag skulle låta ungen vara kvar på dagis. Annars blir det ju ingen vila.

Sköt om dig, vi tänker på er här nere i sthlm!

Anonym sa...

hörru, spara samvetsbetänkligheterna till lagom lätta förkylningar och liknande, du är faktiskt höggravid. är det nåt jag har lärt mig genom år av brinnande engagemang är att ingen jäkel tackar en för att man ställer upp tills man sliter ut sig.
Kram och ta det så lugnt du kan!

swingpjatten sa...

Vila, vila, vila. Och knip. Jag är hemma först den sista december och då vill jag se bullen rykande färsk.
Tröstande varma kramar från Doktor Sara