torsdag, juni 04, 2009

24.55

Det var tugnt men det gick. Mitt första VårRus ever är avklarat. Och på personligt rekord-såklart :)

Det positiva med tävlingen var förutom att jag var skitsnabb :) att jag kunde se att Ipoden mäter fel fortfarande. Den tyckte att jag hade sprungit 4.2 km när vi kom i mål. Men då vet jag iallafall. Musiken funkade sådär, ska göra en ny innan tjejjoggen i sjulsmark

Dock, nästa vårrus vill jag ha ett gäng att åka med, det var inte så upplyftande att vara där själv bland alla grupper av hurtiga tjejer.

När jag kom hem till Piteå igen åkte jag och handlade på coop samt hämtade ut mina nya indiansandaler. Det blev belöningen.

Ser fram emot att vara ledig i helgen, veckan har varit intensiv med mycket jobb. Och äntligen får jag gå på nya badhusparkenloppisen på Nolia ( vi var ju i sthlm på premiären)

3 kommentarer:

Zandra sa...

Vad duktig du är! Nästa Vårrus så kan du räkna med mig! :D

Med min ekonomi fick jag bara gå och dregla förra helgen på loppisen.

Många Kramar

Mari sa...

Mycket bra jobbat, kära du. Du har talang. Ses imorgon bitti!

charlotte sa...

Vad duktig du är jag är lite avis att du kan.
Jag har fått en så halsinfektion att stämmbanden inte låter som vanligt med hosta och sånt,men det är säkert Stockholmsluften.
Hoppas du fortsätter i springspåret, ha det bra kram challan