torsdag, juni 11, 2009

när det är lite för mycket i huvudet

Jag har bakat muffins och rabarberjordgubbssockerkaka idag. I vanliga fall är jag bra på att baka, men idag misslyckades jag med två av två möjliga. Muffinsen blev utan bakpulver och sockerkakan utan lime som ger det lilla extra till smeten.

ANDAS

Det går bra ändå.

Det är bara ett teckan på att för mycket ska hända under för kort tid. Eller att jag är dålig på att hantera för många bollar i luften samtidigt.

Jag vet inte.

Bakar gör jag för att vi ska ha studentkalas här på eftermiddagen imorgon.Välkomna att fira Mia och Erik hos oss vid två-tretiden nångång om ni vill.

Dagens värsta är dock inte baket, utan BILEN. Vi åker på en trist och dyr reparation igen, vilket ställer semeterkassan på nästan noll. Jag har sagt det förut och säger det igen, JAG HATAR BILAR SOM INTE FUNGERAR!!!

Men det blir skönt att springa ett lopp på lördag. Risken är att det går lite väl fort bara. Man måste ju orka hela vägen...

Inga kommentarer: