onsdag, juni 03, 2009

ingår i förberedelsen

Har suttit och laddat inför morgondagens Vår Rus med att göra en ny musiklista till Ipoden. Det är inte det lättaste. Så här se det ut just nu. Vad springer du till?

I Wonder Who Is Like This One/Hello Saferide
Elegi/Lars Winnerbäck
Born to Run/ Bruce Springsteen
Release Me/ Oh Laura
Supermassive Black Hole/ Muse
Feel/ Robbie Williams
Hon kommer från främmande vidder/ Lars Winnerbäck
Svennebanan/ Promoe
Som Jag Hade Dig Förut/ Melissa Horn
17 År/ Veronica Maggio
Alive/Pearl Jam

3 kommentarer:

CitronerGula sa...

Vilken förberedelse!
Jag önskar jag hade förberett mig lite mer och då syftar jag inte på musiken. Här är fokus på att orka runt. Tanken var en helt annan när jag anmälde mig. Men onda benhinnor, bihåleinf., möhippa mm mm har kommit emellan. Tror att det är det som kallas livet ;-D

Lycka till!

Zandra sa...

Ja, vill gärna träffas snart :) Tänkte tillbringa söndagen på stugan och låta Noel kuta runt, har varit där och klippt gräset idag och tänkte ta lite med röjsåg imorrn om tid finns. Är ni sugna på att haka på? KramKram

Unknown sa...

CitronerGula- sjulnäsjoggen nästa? och det kommer mera. Livet har mycket att erbjuda även om man inte kan springa genom det alltid :)

Zandra- ja, jag var sugen på att följa, men söndag är vi uppbokade hela dagen istort sett. Tur att sommaren är lång. Lördag blir loppis, springa och sedan ?? Men vi kan väl höras ändå, kram kram!