lördag, juni 06, 2009

tomt på parkeringen

glad i hågen tog jag och Molly cykeln på morgonen och gled in mot Nolia. Väl framme var det tomt och tyst där det skulle vara fullt och livat- jag hade det på känn. Dagens nationldag gör ju att det är söndag fast det är lördag. Antagligen därför jag inte fick stilla mitt loppisbegär idag. :(

Vi tog en tur till coop istället och köpte jordgubbar, grädde och kycklingspett. Vi får äta oss glada istället, dagen till ära.

Fotboll ikväll med Zlatan och gänget. Vi sitter klistrade. Nån som vill komma och heja med oss?

3 kommentarer:

Anja och Jonas sa...

Nä, men jag hade kunnat tänka mig att komma över och äta lite jordgubbar, sommarens första färska!

Hanna sa...

Kan biima över några till er i kiruna. är det fortfarande mörker hos er?

Anja sa...

Lite ljusare nu... Blindstyret har tillochmed varit utomhus en kort stund för att hämta thaimat! Framgång!