måndag, juni 22, 2009

första dagen i bikini


Så kom den då äntligen-värmen. Jag fick hänga ute med barnen på eftermiddagen iklädd endast bikini! Hurra!

Annars går jag runt och har lite kryp i benen. Kanske på g med en benhinneinflamation eller nåt annat mindre mysigt. Jag vet att jag måste ta det lugnt, men det är ju så trååkigt! Sprang en långsam halvmil igår och det räckte inte på långa vägar för att göra mig nöjd. Nu vill jag flyga fram igen. Men det blir nog en film och benen i viloläge ikväll.

Två arbetsdagar kvar- sedan semester i solen!

4 kommentarer:

charlotte sa...

Var rädd om dig Hanna, benhinneinflamation är inget skoj .
Kan vara ett tecken på överansträngning.Så vila eller spring ej så länge och långt . Och glömm inte att "Var nöjd med allt som livet ger"

Anonym sa...

Kanske lite skön yoga som oväxling till joggandet! Maria kör igång igen på onsdag. Onsdagar & lördagar kl 10.00 under sommaren

Anonym sa...

från sarah :)

Hanna sa...

å va bra! tack för tipset är grymt sugen! kram kram!