lördag, juni 13, 2009

sjulsmarksjoggen-check

Lite rosslig i halsen men rätt pigg i kroppen, bilade vi mot sjulsmark och tjejjoggen på 5,5 km- hela familjen.

Själva sträckan var kanske inte den roligaste att springa, lite för lång asfaltssträcka, men det var kul att ha support både av min egen familj och av Maris pappa ( vars sambo också var med och sprang) Tiden låg nog runt 30 minuter, orkade inte stanna för prisutdelning och tidinfo, men förhoppningsvis kan man gå in på nätet och kolla i efterhand, åtminstonde placering och tid.

Det gör vi om nästa sommar, eller hur Mari?

Kan ni tipsa om andra lopp som jag ska delta i under sommaren? ( som uppvärmning inför tjejmilen 30 augusti)

2 kommentarer:

Anja sa...

Kom till Kirko och spring Jägarmilen! Jag kan vara er personliga kranskulla vid målet! mitten av augusti tror jag...

Anonym sa...

GRATTIS, du gjorde ett jättebra lopp! (Tyvärr fick varken du eller jag något pris i Sjulsmark).

Skickar denna länk där du kan kolla olika lopp(lägga in träningsrundor mm)http://www.funbeat.se/

Den 6:e augusti går Kalasmilen i Luleå. Kan vara ett bra lopp inför tjejmilen senare i augusti.

Angela