måndag, juni 01, 2009

avdelning inköp

Tänkte berätta lite vad jag kom över när jag var i stockholm med kära maken.




En jeansklänning från weekday
En klännning från weekday
En tröja från weekday
Ett par trasiga jeans från monki ( som för övrigt går att köpa även i Luleå)
Ett par vita converse
En ny almenacka Ordning och Reda 09/10
Massa små klurigheter från Designtorget

Inte nog med det, idag shoppade jag ett par skor från dinsko.se, inspirerad av nyblivna mamabloggaren Cecilia Blankens Vad är det med sommaren som gör att man vill ha så många olika skor att välja mellan?

2 kommentarer:

MiTTSeTTe sa...

Du är bra på att shoppa. Jeans klänningen som jag också inhandlat är redan en favvis! Tänk om mina converse fortfarande såg ut så! Var rädd om dina! Var det skinn sandaler? Letar efter ett par också.
/Kram

Unknown sa...

näe, inte i skinn, tyg, följ länken så ser du dom, färglada i lite indianmönster. Hoppas dom passar bara, lite nervigt att köpa oprovat :) Var så kul at träffas, gav mersmak. Men vi dyker snart upp igen, längre! kram kram