tisdag, januari 22, 2008

bära barn och laga mat

Var på synundersökning idag. Ingen större synförändring, men ett par nya glasögon är ett måste, eftersom att jag slarvigt nog tappat mina gamla. Nu återstår att se hur modig och nyskapande jag blir i denna investering. Återkommer med bildbevis.

Lagade broccolibiffar idag. Har inte smakat dom än, men dom ska vara himla goda för att jag ska göra dom igen. Tog alldeles för lång tid och krävde disk och pannor i mängder. Med en bebis i sjal och en storasyster på dåligt humör är det inget att rekomendera. Har dessutom varit ganska trött själv eftersom lillan behagade somna först efter halv två inatt.

Nu väntar jag in Molly och Johannes som har varit på första gympan efter jullovet. Hoppas dom haft kul. Längtar efter egen träning men har inte kommit igång med yogan än. Men förhoppningsvis snart!

Inga kommentarer: