tisdag, januari 29, 2008

semlor och mera feber



Idag har vi bakat semlor. Fina små med massor av florsocker och god grädde. Mia har assisterat hela dagen och tack för det, annars hade inget blivit gjort. Molly har fortfarande feber och hänger med ögonen men håller sig uppe. Om jag hade 39 grader skulle jag ligga halvförlamad i sängen och kvida. Men barn tål lite mer, verkar det som. Majken visar inga sjuktendenser än så länge, ta i trä! Jag har lite ont i halsen men är ok annars. Och nya glasögonen hämtades hem idag, Hurra! Jag kan SE igen.

2 kommentarer:

Mari sa...

Åh så gott det lukade av dina semlor, tur att jag bara stack näsan innan för dörren. Fina brillor, hade du på dig dom? Jag såg nog inte så mycket i stavgångs-hinna-till-träningen-hetsen. Längtar till vi ses, kära du.

Zandra sa...

Va fin du var i glasögonen :) Och mums vad gott med semlor. Här blir det köpes :P Mejlar dig abdressen med en gång.

Kram!