måndag, oktober 16, 2006

auktionsfynd

Helgen har varit fylld av roliga små saker. STOOOR fika träff på Krokodil med massor av ungar och föräldrar och andra vuxna som ville vara med. Fick se Amanda och Jonas fina lilla bebiskille för första gången, sugen! Fikade jättegod cheesecake och Molly åt chokladboll för glatta livet. Igår var vi och badade med JIll och Agnes i öjebyn och Molly plaskade nöjt i en timme. Sen bar det av till lillpite och en auktion som inte var så välbesökt, vilket resulterade i några plast och leksaksfynd. Lika kul som alltid. Nästa auktion där är sön 5 nov, rekomenderas!
Vi passade på att säga hej då till Markus som drog till Umeå idag och lämnade Mari i sakert förvar på djupviken så att vi andra kan mysa med henne och Siri några extra dagar. Planerar storfika utan Molly på krokodil på onsdag.

Idag ska vi till Boden och göra körkortsprov med Erik. Hoppas att jag hittar! och att han klarar det....Ikväll är det ordmån på Krokodil, vill vill vill, men är det någon annan som oxå vill? Vill inte gå själv. Och vem tar mitt söta vild-djur under sina vingar, kanske favvo-Mia?

Imorgon ska jag till skellefteå och träffa mina arbetsgivare på kulturnätet. Hoppas än en gång att jag hittar! ( mitt lokalsinne är INTE bra...) och på kvällen bär det av till kyrkan och några förhoppningsvis väluppfostrade och söta barn som ska få sig en dramalektion. Ringrosten som fastnat på mig kanske är redo att falla av då.

Och kära Lisette har gjort en blogg. Kanske kommer en länk så småningom. Hon är värd att uppmärksammas på alla sätt och vis, både som människa och konstnär! Saknas!!!

Inga kommentarer: