tisdag, oktober 24, 2006

Köket tar form

Liten husuppdatering.

Man börjar se att det ska vara ett kök i det lilla rummet vid hallen. Några skåpar sitter redan på plats ocg fler kommer upp idag och ikväll. Det har inte varit problemfritt- huset har inte raka släta väggar- men problemlösarna Lidström fixar allt!

Badrummet är helt upp och nervänt och luktar jord och fukt-men så ska det vara när man bilat tydligen. Däremot ska man inte bila i vattenledningar-det fick rörmockarn fixa igår.

Vi har köpt ett vitrinskåp i teak på blocket, samt troligtvis ett bokhylleset i samma träslag. Blir prydande i vardagsrummet.

Vi LÄÄNGTAAAAR efter att få flytta in......

6 kommentarer:

Anonym sa...

Härligt att det närmar sig dagen F, som i flyttlass. Nu har jag gjort den. Men hur lägger man in foton och bilder?

Anonym sa...

Härligt att det närmar sig dagen F, som i flyttlass. Nu har jag gjort den. Men hur lägger man in foton och bilder?

Hanna sa...

Det finns en liten bild på typ ett landskap ovanför det ställe där du skriver in texten. Klicka på den så kommer du vidare och kan hämta in bilder som finns på din dator. Om du vill ta bilder som finns på nätet, spara ner dom och hämta sen från dina bilder. Krångligt? Lycka till!

Anonym sa...

Hej! Finns det bilder, skulle vilja se hur det blir. Spännande med allt.
kram Lisette

Hanna sa...

Jag ska fota idag, vi ska vara i huset tillsammans nu på förmiddagen och bestämma kakel och klinker mm mm!

Anonym sa...

tack för tipset ang Reprisen! Jag vågade inte köra idag, pga personalfest igår. Typiskt! Jag följer gärna på Kroko den 2:a, vilken tid? /Emma