torsdag, februari 07, 2008

idag

Efterkontrollen avklarad. Det gick bra, allt var som det skulle. + 3 kg kvar till utgångsvikt och perfekt blodvärde och blodtryck. Nu är frågan om jag ska våga mig på en hormonspiral. Nån som har erfarenhet?

Hälsade på på jobbet och pratade sommar och soltroll. Vi får se hur det blir, men det kan bli ett manus och dramakurs i Juni. Dags att inviga den nya laptopen.

Majken har haft sina fina "Maribyxor" ( tack!)idag och sitter och snuttar på en nyinköpt napp/tutte i mitt knä. Vi kör med nappkampanj för tillfället och det går ganska bra. Har även köpt en ny deckare ( midvinterblod) och hoppas att jag kan fokusera på spännande läsning framöver.

Nu ser jag fram emot Antikrundan och en liten magnum vit ikväll.

1 kommentar:

hem ljuva hem- helena sa...

Ville bara säga att du gjort en himla bra "analys" av varför man köper hus som småbarnsföräldrar! Men trots alla ytor som måste städas och hållas efter så överväger ändå fördelarna med ett eget stort hus!! (-: Ha en bra helg.