fredag, februari 15, 2008

äntligen bryggargatan

Ikväll går jag och Johannes ( och majken i släptåg) på Bryggargatan ( http://www.bryggargatan.se/) och äter deras goda tapasbuffe- Hurra hurra hurra! Jag håller tummarna för att lillskruttet sover och att vi kan njuta till fullo. Molly får lite fredagsmys med morfar.

Majken gjorde för övrigt en bravur idag när hon för första gången rullade från mage till rygg i ren protest.

Och jag har shoppat jeans ( Gina T), en jacka ( H&M) samt en klänning ( Indiska) idag. Med två barn i vagn. Det kallar jag bragd.

3 kommentarer:

Annas resa sa...

Ja. DET var en bragd!

Anonym sa...

hej, jag TROR att jag såg dig på stan igår men jag var så stressad, jag skulle hem för att min kompis med bäbis skulle komma till mig. förlåt i så fall, det var inte meningen att ignorera. Kram!

Unknown sa...

Ewa, jag har ingen aning, för min syn är en aningen fokuserad på STOR vagn och två barn, så jag är den som ska be om ursäkt till alla jag missat. Men det hade varit kul att se dig iallafall! Kram