söndag, februari 10, 2008

oj då, redan söndag

Det har varit så roligt sista tiden. Fullt upp och mkt att göra, precis som jag gillar. Hoppas nästa vecka blir lika bra. Mycket möten som väntar på vårdcentralen samt ett besök på besiktningen med båda barnen i släptåg. Och öppnis är morgondagens höjdpunkt. Nu ska jag ta en promenad med lillan på stan. Lyxigt att det är öppet på söndagar numera. Kanske tar en latte när jag ändå är på gång. Har anmält mig som MeandI värdinna på nätet. Får se om nån hör av sig. Och om nån gör det, litar jag på att ni kommer och fikar på backevägen, kända och okända.

6 kommentarer:

Annas resa sa...

Hanna! Jag såg på Helenas blogg att du ville gå på party. Hade jag vetat om det så skulle jag mer än gärna ha bjudit in dig!!
Nu löser du ju det iof bra på egen hand...

MiTTSeTTe sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
MiTTSeTTe sa...

Hej Hanna! Det har blivit lyx i Pit´stan när det är söndagsöppet, det är nästan bara då jag shoppar!
Kul med mycket att göra! Skall själv börja mammagrupp i veckan.
ha en bra vecka

/kram

Sanna Eriksson sa...

klart jag kommer, om jag vågar visa mig bland folk med lilla matvägraren, men de har ju så mycket söta kläder, sådär lagom nu när man har så fett i plånboken =) kramisar /Sanna

Anonym sa...

Vi vill gärna komma den 22:a mars! Kram!

Anonym sa...

Roligt Emma, ni är så välkomna!