tisdag, februari 26, 2008

tack och lov för solen

Idag efter lämningen på dagis tog jag och Majken en efterlängtad promenad i solen. Den värmde upp själen som frusit lite under vintern och gav mig ny kraft inför dagens bokrea. Köpte lite böcker till Molly men inget i litteraturväg till mig själv ( dock påskservetter och ett linne) Det har blivit så att jag mest köper pocket, dom tar inte så stor plats och är lätta att läsa, eftersom jag ofta ligger ner blir hårdpack lite tungt att hålla uppe. Om jag köper nåt på bokrean till mig själv handlar det för det mesta om mat.

Gårdagens krokodilmöte gick bra och var intressant. Synd att ni inte var där men jag hoppas vi ses på föreställningen kära bloggkompisar! ( 24 timmar Berlin, Christinasalen lördag 15 mars kl 19.00)

Jag har precis kastat ihop en fantastisk fruktsallad och nu väntar övervåningen med sällskap.

1 kommentar:

Anonym sa...

köp Åsa Lindeborgs bok "mig äger ingen", och lyssna också på hennes sommarpratprogram på sr.se. Hon är väldigt bra hon.