tisdag, februari 19, 2008

logistik

Idag är jag supermamman. Johannes är på kurs till imorgon så jag får sköta allt här hemma. Middagen är fixad och pengar till gympakursen uttagna. Disken urplockad och fruktsallad till kvällens tvtittande med amning står i kylen. Majken sover i vagnen och Molly ska strax hämtas på dagis. Därför har jag även passat på att ta en sväng på stan och köpt näsdroppar, handkräm och en ny mössa till Majken som vuxit ur den förra. När storan kommer hem ska vi mysa och läsa och inte stressa och vara arga ( hoppas jag)

Dags att kila, förskolan kallar!
pst:ni missar väl inte svt 1 kl 21.30- klass 9a ikväll!

1 kommentar:

Zandra sa...

Du är verkligen en supermamma! Jag har nog fullt upp med Noel, Nova och hemmet :)

Men den här veckan ska jag unna mig många fika på stan med mina nya vänner.

KRAM