onsdag, februari 20, 2008

nytt 70-tal

Sitter nöjd vid datorn och skriver i mina nya jeans som ÄNTLIGEN kommit. Lite tight upptill men ändå perfekt storlek. Kul med en ny passform. Påminner om tiden på gymnasiet som jag tillbringade i fina nattlinnen, utsvängda jeans och broderier. Skulle ha dött för ett par sånna här då. Beställ nu ni som är nostalgiker!

Natten utan Johannes var ingen höjdare. Molly vaknade vid tolvtiden och var pigg och undrade om vi inte skulle gå upp. Majken vaknade också och ville äta men var täpp i näsan så henne fick jag nezerila och koksaltlösa och sen somnade hon om i famnen på mig. Klockan två somnade Molly om igen och då kunde jag såsmåningom slumra in jag också. Jag fattar inte varför hon vaknar på natten. Är det också typiskt för 3 åringar? Det har varit så ett tag nu, att hon vaknar. Nån som har det likadant? Hoppas iallafall att det är övergående, hon är nästan odrägligt trött på eftermiddagen och det resulterar i väldigt dåligt humör och det har vi tillräckligt av ändå. Tur att hon är världens bästa unge trots allt.

Hurra för onsdagar för då är det LOST. Nu kaffe och mörk choklad.

1 kommentar:

MiTTSeTTe sa...

Ja, man blir lite nostalgisk! Börjar man bli gammal nu? Man tänker ju nu som min mamma sa förr - Det där hade jag på mig när jag var ung!
Det är väl så, men när min mamma fortfarande säger: -Jag känner mig ung inuti! är det väl inget att oroa sig över.
Hoppas att du kan vila på dagarna

/Kram