onsdag, februari 13, 2008

jag överlevde

det var inte så farligt( med spiralen alltså), men nu går jag på ipren och väntar på att få hugga i mig en mumsig fruktsallad och sjunka ner i den där saccon jag pratade om. Håll tummarna för att fyran funkar, vi har kass mottagning och får ofta nöja oss med 1an och 2an vilket oftast är ok. Som igår tex. Var det någon mer än jag som såg den nya dokuserien "klass 9a". Svt när det är som bäst. I love. Sitter bänkad nästa vecka. Som sagt, fruktsallad och Lost. Johannes den skurken ska på Bryggargatan. Jag är AVUNDSJUK!

2 kommentarer:

Zandra sa...

Vad mysigt med fruktsallad och sacco :) Har faktiskt själv ätit det 2 ggr den här veckan. Mums!

Jag är glad att du överlevde, för nu är det ju inte ens en månad kvar till vi kommer upp. :)

KRAM!

hem ljuva hem- helena sa...

Jag såg också den nya serien om
9:orna! Super! Måste ses igen nästa vecka.