söndag, februari 24, 2008

Nimbus äventyr


Molly med tungan rätt i mun på gympan

Idag har vi varit på havsbadets nya barnattraktion och aktiverat Molly. Hon tyckte att det var ungefär det roligaste hon någonsin varit på och sprang sprang sprang i två timmar ( och hoppade, gled, ramlade, klättrade naturligtvis) Jag hade lillasyster i bärsjal och satt mest i cafedelen som en lattemamma medan Johannes klängde runt med Molly. Men det var kul iallafall och massvis med barn och föräldrar som verkade trivas. Försökte samtidigt att inte tänka på alla härliga bakterier som måste frodas på ett sånt där ställe, fyllt med dagisbarn och deras päron.....

2 kommentarer:

hem ljuva hem- helena sa...

Igår fick hela vår familj ett presentkort för en heldag på Nimbys. Helt perfekt!(-:
Kan tänka mig att barnen kommer att trivas där. Låter skönt att inta rollen som Lattemamma där borta. Tror att jag kommer att göra detsamma. Kan tyvärr inte heller låta bli att tänka på alla läbbiga baciller som ska frodas där i en sådan salig mix av barn, men man får i a f försöka att strunta i det. Ha en jättebra vecka!

Anonym sa...

Vilken fin blogg du har! Jättekul att kka in.
Jag bloggar från Singapore där jag bor med familjen sedan 1 år tilbaka, du är varmt välkommen in till mig

Må gott