måndag, mars 12, 2007

en måndag i mars

Molly, Mia och och jag är hemma från jobb, skola och dagis. Lite småsjuka och hängiga men i behov av sällskap, så vi sysslar med ingenting tillsammans.Det är ju toppenbra. Jag passar på att smygjobba lite ändå och kolla tradera och sånt. Har nyss lagt ett bud på en väldigt fin odd molly börs. Den vill jag ha. Hoppas ingen annan vill det....

Nu ska jag torka barnrumpa på övervåningen.
( Molly, snart 2 år, gör alltid det stora behovet på toan och övar sig på att säga till innan kisset hamnar i byxan eller på golvet. Blöjan sitter alltid på på dagis, för hon vill inte gå på "lilltoan" som finns där. Men det kommer väl såsmåningom. Och kostnaden för de blöjor hon förbrukar är inte stor. Det blir skönt med tvättmaskin i huset dock för det blir endel kisstvätt...)

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Hanna !
Skriv gärna till mig på solen366@hotmail.com
Kram Eva i Gävle