tisdag, mars 06, 2007

jobb i sommar

Jag har uträttat viktiga ärenden idag. Som tex att fixa jobb åt mig själv och ett gäng ungdomar i sommar. Det blir skapakurs,manusskrivande och repetioner i juni och föreställningsarbete i Juli. Troligtvis blir inte mitt shoppande på badhusparkens lördagsloppis så lidande eftersom att jag kommer att spela teater där. Kan alltså inte bli bättre. Skönt att slippa stämpla iallfall och att kunna leva på sitt yrke under någon månad om året!

På fredag blir det Salem al Fakir på kulturhuset i Luleå, tror att det finns biljetter kvar för er som vill hänga på! Jag länkar till ticnet här brevid.
Molly ska sova över hos Mormor och Morfar och mia, så det blir en skön kväll och en lugn morgon för makarna Lidström.

Barnteater är jättekul! Gå och se dockteater tittut på Nolia-hemlunda Sön 11/3 kl 10.00 alla ni med barn 2-7 år.

Inga kommentarer: