fredag, mars 16, 2007

jäsp


Det har varit mycket jobb i veckan. Inte så mkt som gett pengar, men sånt som kan bli ngt i längden. Spännande med andra ord. Och lite utmaningar. Och många bollar som snurrar runt i huvudet samtidigt. Tur att man kan jonglera.

Idag har jag lunchat ute med dramapedagog, sett cafe-teater på krokodil och ätit pizza med man och barn ( molly tycker dock att det är " äckligt"). Jag har fått två tradera sändningar ( alfons dvd och plastigt rött skåläpple) och köpt en fin väska på indiska. Nu ska jag jäsa degen i magen och komma iform inför krokodilfika imorgon med vänner och middag med desamma på backevägen. Och hålla tummarna på att min röst kommer tillbaka, den har tillfälligt åkt på semester. Kanske slummrar jag till Masjävlar på 1:an eller Olycksfågeln av C.Läckberg.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad har du på jäsning? Kan man se fram emot en lite Sonny???

Anonym sa...

Menar du en ilsken halvitalienare med hett temperament som blir skjuten vid biltullen till long island? Nej, det blev bara en margarita med banan och pepperoni. Inget roligare än så.

Jag shoppar finskt glas/konst på tradera. Har hållit mig från detta fram tills nu när Hanna skaffat en användare. Det är ju så vackra ting.