söndag, mars 18, 2007

utan röst

En förkylning har ställt till det för mig och här sittar jag och kan knappt väsa fram små ljud. Det är ytterst svårt att vara mamma utan att kunna prata. Men jag vet ju att det går om, jag har vanan inne.

Molly har fått sitt första blåöga. Ramlade i bordet igår. Fler lär komma.
Vi åt grön ärtsoppa och tilltugg med mari, markus och siri också, väldigt trevligt, även om mamma rynkade på näsan åt det gröna i grytan. Men sällskapet var ju pricken över i´t.

Idag ska jag och mannen på auktion i BÖLE. Kul va! I love auktioner. Molly får vara med Mia och mormor. Hoppas det blir nåt fynd.
Annars så funderar jag på en deckare men smurfit/kappa/assi som kuliss. Det skulle va nåt för Pite och "fabriken".

Ha en skön söndag i solen, alla kära!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Skriv en deckare! Några fynd idag?

Anonym sa...

fynd är att överdriva, men vi bjöd och fick en tupp och två keramikgubbar. Hur gick det för Olle?

Mari sa...

Tusen tack för i lördags, mycket trevligt. Tänkte på en sak när vi åkte hem, tänk att vi är en del av varandras liv på riktigt. Får se varandras barn växa upp och så, visst är det toppen!

Kärlek.

Anonym sa...

Håller med! Spännande inför allt kul och nytt som kommer! KRAM