fredag, mars 09, 2007

påväg mot Lule

Nu far vi strax till Luleå. Molly är lämnad hos Mia m flera och vi sitter och funderar på om det blir Mcdonalds eller Pizza till middag innan konserten går av stapeln kl 20. Salem al Fakir, ta oss med storm!

Mollys tredje sportlovsdag tillbringades i skråmträsk med farmor Rut och moster Cecilia. Skönt att befinna sig där några timmar och rå om fina farmor. Nu är vi dessutom flera sockar, vantar och mattor rikare.

Krokodilfika imorgon runt 11, för alla som vill/kan hänga med!

4 kommentarer:

Mari sa...

Jag är med på Krokodilfika, mentalt i alla fall! Hoppas Salem är bra, tror jag säkert. Förresten så lyssnar ni nog på honom just nu.

Kramar.

Anonym sa...

Helt GALEN var han. Underbar konsert!! Ett rent lyckopiller. Energin sprutar och man ser verkligen hur kul dom hade på scenen och hur bra dom tyckte att det var. Och det var superbra. Gör vad som helst för att se honom, ta ett tåg, en buss eller flyg till närmsta konsert. Smit in om ni saknar biljett.

Nu åker jag till Morjärv och köper en bil.

Anonym sa...

Jag åkte hem utan bil, kunde ändå inte betala den eftersom dom var lite beshliga och ville ha bankväxel eller cash. Men då får jag tänka över det en sväng till. Den hade gått längre än det stod på blocket och den var mer sliten än bilderna visade så jag skiter nog i den. Det finns ju fler.
Men det var en trevlig tur med pappa pelle.
Sen for vi ju på hockey. Lule torskade igen, men idag bjöd dom upp till kamp och kämpade hårt men vägde lite för lätt mot LHC. Bättre lycka nästa år.
/JL

Anonym sa...

Man kan inte lita på folk från Morjärv. Dom skall ha cash, för dom vill sätta pengarna i madrassen, eftersom det är för långt till banken. Gud vad du går på hockey och konsert och sånt hela tiden! Kul. jag kkommer ihåg att vi var i Delfinen och kollade in när Lule vann SM för hundra år sen. Det var fina tider det.