söndag, mars 11, 2007

less

Idag känner jag mig less på att bo i röran. ÅÅÅåååååå vad jag längtar efter storrummet utan en massa kartonger och prylar ÖVERALLT!!! Att alla saker har sin plats i vårt fina hem, inte inkorvade i nåt skåp bara för tillfället. Det är så mkt som är ogjort. Suck. Vilka stora problem man har....

Molly är krasslig, äter mollipect och får näsdroppar ( vi har bytt till den rosa förpackningen för barn 2-10 år nu) och är lagom kul, även om hon såklart har sin charm ändå. Själv känner jag mig lite sur och gnällig och missnöjd och har dessutom begynnande halsont som svider och retas med mig.

Johannes är på bilresa nr 2 för den här helgen och sist vi talades vid skulle han skriva papper...så nu verkar det bli affär tillslut. Han får väl blogga ut nyheten själv vid tillfälle, jag är inte så begaistrad just nu. Min qourngryta på spisen blev misslyckad och jag funderar allvarligt på att ta en maxvegburgare. Tur att Mia är här. Och att det snart är kväll, för då ska jag läsa olycksfågeln och vänta ut några playmobil auktioner på tradera.

SOV GOTT

Inga kommentarer: