torsdag, februari 22, 2007

Glada hästar

Idag har jag shoppat på marimekko som hade halva priset på massa finfina grejor. Det efterlängtade paraplyet med hästmönster är numera i min ägo( fast mitt är svart i basen).
Och ett memory med marimekkomönster samt en liten bricka. Ibland gör rean mig glad!

Lunchade med Jillan och Lova på bryggargatan, kikade förbi kupan och hämtade Molly på dagis. Vi åt god qournfärs med ceasarsallad och nu ska jag ta en kaffe med marabo mjölkchoklad och njuta av ANTIKRUNDAN för första gången det här året.

Imorgon är både jag och Molly lediga. Det blir nog slappt på förmiddagen och sedan fika på krokodil.

2 kommentarer:

Mari sa...

Rea kan vara riktigt bra. Sitter i en kvällsstilla lägenhet och känner det stora lugnet infinna sig. Skönt att vara ensammen!

Den där braiga prästen som du lyssnade på, vet du om han skrivit någon bok eller dylikt eller har du tips på andra böcker i ämnet barn och sorg. Krönikeämne ...

kramar.

Anonym sa...

Han har skrivit böcker och det finns artiklar att googla på kollade jag nyss, Lars Björklund som sagt. Han har skrivit bla "Barnet i mötet med livets mörka sidor" Verbum 2000. Låter som ett intressant tema!

Mys på!Kram kram