söndag, februari 18, 2007

ikea tur och retur

Johannes och Molly fick en kvalitetslördag med varandra och jag åkte iväg med mamma och mia mot haparandra och ikea. Det blev en skön dag med mkt köer och bra shopping. köpte bla källsorteringshinkar, toalettpall till Molly, hissgardin till sovrummet, glasburkar för pasta och mjöl och lite smått mest för ögats skull. Vi avslutade resan i norrfjärden på godishuset, minst 500 sorter. Kvällen tillbringades sedan framför tvn i bergsviken. Molly drabbades av feber och hosta och är fortfarande hänging men har ingen feber. Tyvärr skulle jag ju på kurs både måndag och tisdag i Luleå, och just nu ser det ut att bli inställt. Nåja. Sånt är livet som förälder. När båda jobbar. Nån måste vara hemma och just nu är det jag. Vänta bara tills jag får ett välbetalt och bra jobb. Då ska det vabbas Johannes!


Just nu är jag sugen på två såna här uppe i vardagsrummet, med fotpallar.

Nu väntar matlista, teater Vilja, veckohandling och myspys framför tvn ( om Johannes och Pelle får till den idag.....)Ibland gillar jag faktiskt söndagar!

Inga kommentarer: