onsdag, februari 07, 2007

tänker på hur jag tänker

att jag inte bara går och njuter av min betalda arbetslöshet? Men det är en slags stress att inte veta hur nästa dag ser ut, och hur framtiden blir. Jag försöker tänka " det ordnar sig" Det funkar rätt bra. Och "andas" om det inte känns så bra. Så kan man ta sig igenom kalla februaridagar. Och man kan alltid blogga och lägga ut snygga idolbilder på sitt barn.

När dom inte bråkar är dom precis hur söta som hellst, Molly och "min kompis "Agnes"

2 kommentarer:

Mari sa...

Nej det är verkligen inte samma sak att njuta av en semester och veta vad man har att komma tillbaka till och försöka njuta av att vara arbetslös (-sökande, heter det väl nuförtiden). Men du brukar vara bra på att fylla dina dagar med bra saker och så driftig som du är så kommer det säkert att ordna sig på jobbfronten snart!

Anonym sa...

Tack!