torsdag, februari 08, 2007

klarar minus 40


Idag har jag fått en massa nyttigheter gjorda. Jag har skrivit ihop en skitbra projektide för sommarteater och skickat iväg den ( har möte om fortsättning p g dessutom) Postat paket och lunchat med min mor på bryggargatan ( jättenyttigt, mest för själen) samt inhandlat vinterpaket 1 dvs craft underställ och ett par vinterkängor som enligt rykte ska hålla för minus 40 grader. Har aldrig känt på maken! Vintern brukar vara mina kära fötters plågotid. Sneakers "sommar höst vinter och vår" receptet är inte lyckat! Så här är jag kung Bore, come and get me!

Imorgon ska jag och Molly på sparkutflykt. Utepremiär för både sparken och skorna och understället. Tjoho!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hur var det kvällen när ni firade Jockes 32 årsdag? Smakade tårtan bra? Fick han många presenter? Vilka kom och grattade? Blev han förevigad med hjälp av digitalkameran? Om han blev det, så sätt in några av de finaste fotona, här på din blogg. Många frågor på en gång, men besvara en efter en, så ska det nog gå bra. Ha en fin fredag på sparken, med de nyinköpta varma kängorna, i det kalla vintervädret. En trevlig helg önskas ni alla tre dessutom. Kramar från oss fyra.

Anonym sa...

Fota från er sparkutflykt idag fredag och lägg in på bloggen sedan. Gulligt om du vill göra det. Tack. Kram.

Anonym sa...

Johannes blev firad ordentligt av Molly, Pelle, fam Engström och hela min familj. Det fikades cheesecake, syltkakor, sockerkaka och chokladrutor. Han fick en tavla av Molly, två lampor ( se bild i bloggen)ett par homersockar, salta katten askar, presentkort på bokia och två lotter som han vann på! Vi tog inga kort tyvärr, men har bilderna varmt förvarade inom oss;)/ Hanna

Anonym sa...

Bilden är från februari/mars 2005. Hanna var jättetjock och vi var ute och gick på isen på Norrviken och hade fikaväskan med. Det var kanonväder och isen var smockfull med folk. Vi gick längs med skidpåret för att hanna inte skulle halka eller bli pååkt av skridskoåkarna som fräste förbi. Jag lekte med skuggorna som det barn jag är..

/JL

Anonym sa...

Du leker med det mesta du, gamle man. ähum