måndag, februari 26, 2007

kvart över nio

Johannes måste ha somnat med Molly, för dörren till sovrummet är stängd och det hörs svaga snarkningar ( troligtvis från båda) Jag har sett första avsnittet av " Leende guldbruna ögon" på svt, vilket var underhållande, och nu funderar jag på att göra mina darlings sällskap i stora sköna sängen. Det har varit en bra dag. Imorgon väntar bokrean och min förbeställning på Åhlens. Tänkte luncha på thaigarden med Mia också. Sen jobb jobb jobb. Och sen är det onsdag och resdag. Sov gott därute!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Hanna1
Vad mysigt ditt liv verkar vara...
Det är mitt med...skulle vara kul att språkas vid.
Kram Eva Mattsson

Anonym sa...

Hej Eva! Va kul att höra från dig, skulle vara jättekul att träffas! Vad gör du nuförtiden? Stora kramar!