lördag, februari 24, 2007

spöket laban gör entré


Igår kom det ett paket till backevägen. Det var fina lilla rädda spöket Laban som ville hälsa på. Molly har förtjust suttit vid tvn och för första gången sett en hel film ( 44 min) Efter att ha tjuvtittat själv så måste jag säga att den är fantstiskt bra, köp/låna/ladda ner. Åtminstone ni som ha små barn upp till kanske 5 eller nåt.

Idag är det mkt som händer i pite, jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig för. Det är "vinter i Piteå" och massa upptåg på stan, Må bra mässa på Nolia och Krokodil inbjuder såklart alltid till frestelse. Det beror nog på vad Molly ska göra. Klart är iallafall att vi ska åka ut till Jill och Johan m fam på deras stuga och sova över. Elda öppenspis, åka skoter, grilla och se på schlager. Känns mysigt. Imorgon väntar vardagliga ting och måndag tisdag ska det jobbas hårt inför den kommande ledigheten ons-tors-fre och stlms visiten. Halelulja!

4 kommentarer:

MiTTSeTTe sa...

Hej Hanna!
Jag fick ledigt på fredag! Yippii!
Vi ses Kram!

Anonym sa...

Underbart!!
Nu får vi ju jättemånga dagar tillsammans!
/Johannes

Anonym sa...

Å va kul! Kram på er!

Anonym sa...

Trevlig helg - mys på med öppenspis och allt det där!!!