fredag, februari 16, 2007

jag vill oxå åka till Ikea!

Imorgon är det lördag och Mamma och Mia ska åka till Ikea på dagsutflykt. Jag är lite sotis. Men tanken på att ha Molly sittandes i bilen 1 1/2 timma dit och dito tillbaka känns än så länge inte så attraktivt. Men det skulle vara skönt med en miniresa någonstans. Haparanda är ju ett passande resemål. Undra om jag kan flirta med någon....Men då blir ju krokodilfika lidande. Alla dessa beslut. Tur att man inte har större problem än så. Tack och lov för det!

3 kommentarer:

Livet på Storgatan sa...

Jag, Agnes, Love, du o Molly kan åka!!!!
Stort skämt, älskar er puss!!

Minx sa...

Hej hej :)
Är inne och snokar här för första gången och vill såklart lämna lite spår.
Anna heter jag och bor granne (hihi kanske inte riktigt men i grannkommunen) Härligt med nytt hus jag är allt bra avis ni verkar ha möblerna på plats redan. Vi fick vårat nya hus den 15 dec och fortfarande är det inte färdigrenoverat eller inflyttat.

Mari sa...

Hoppas Ikeaturen innebar god shopping och en för övrigt härlig dag. Många kramar.